وبلاگِ آرام

خوش اومدین♡

وبلاگِ آرام

خوش اومدین♡

یکی از این روز های بهاری..

پنجشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۹، ۰۸:۱۵ ب.ظ

می خواهم امشب دعا کنم 
برای آبادانیِ کشورم 
برایِ شادیِ دل هایِ بی قرار 

و برایِ سامان گرفتنِ روزگارِ مردمی که به امیدِ فرداهایی بهتر ، سختیِ امروزهایشان را به جان خریده اند 

می خواهم دعا کنم 
برایِ شفایِ تمامِ بیماران ، برایِ سلامتیِ تمامِ آدم ها و برایِ خوشبختی و حالِ خوبِ هرکس که به معجزه ی امید ، ایمان دارد 

من روزهای خوب را ،
من آرزویِ تمامِ مردمِ سرزمینم را آرزو می کنم 
و می دانم که یکی از این روزهای بهاری ،تمامِ اتفاقاتِ خوب ، خواهند افتاد و درختانِ تحول ، جوانه خواهند زد

من بالای آسمانِ این شهر ، خدایی دیده ام که هر غیر ممکنی را ممکن می کند 

می دانم روزی می رسد که خاطراتِ روزهای سخت را مرور خواهیم کرد ، نفسی عمیق خواهیم کشید و آرام , زمزمه خواهیم کرد ؛ " بالاخره سیاهی تمام شد " 

من به معجزه ی امید و عشق ،
من به بزرگیِ پروردگارم، ایمان دارم.

  • آرام آ.

نظرات  (۳)

ممنون :)

  • زندگی رویایی
  • با سلام و تبریک سال نو

     

    بسیار عالی لطفا از وبلاگ دیدن کرده و دنبال کنید

  • محسن پاکدل
  • سلام

    آمین برای برآورده شدن تمام دعاها و آرزوهای زیباتون،

     

    اگه اهل وبلاگ نویسی بودم میگفتم به ما هم سر بزنید 😁😅😀

    پاسخ:
    لطف دارید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی